Sista lugna helgen!

Vad har hänt?
Jag ställde in utgången igår. Fast jag laddade för det hela dagen igår så gick jag bara hem och lade mig.

Jag har festat mer eller mindre varje helg de fyra senaste åren. Nu det sista har det verkligen varit varje helg.
Men efter helgen i Uppsala (som jag förövrigt ska dra detaljer om. snart........) så fick jag på något sätt nog.

Jag behövde vila från allt festande.
Inte för att jag har tröttnat egentligen men man har väl mindre krafter på vintern så på helgerna måste jag ladda upp mig.
Men nu är det slut på de här fasonerna!

Nästa helg blir det Stureplan igen!
Det räcker liksom med två lugna helger. Blir det tre så är det något fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0