Everything is gonna be alright

Gårdagens middag gick över i en stor fest.
Det var jättetrevligt men jag var så trött till slut att jag såg i kors. Och när man är för trött så är man inte så roligt sällskap eftersom att man inte orkar festa som alla andra.
Så jag ville gå hem efter ett tag.

Men då låste några in mig i köket. Så jag missade min buss hem.
Så det var bara att stanna ett tag till.
Efter två timmar bestämde jag mig för att gå hem, höll då på att bli inlåst i köket igen men den här gången lyckades jag ta mig ut.

Sprang mot tunnelbanan, kom en bit på vägen men sedan var det spårarbete och jag blev fast vid KTH, ringde ett onödigt samtal och var sur för att jag inte fick gå när jag ville (då hade spårarbetet inte hunnit börja) övervägde att ta taxi men det stod ingen där, åkte tillbaka mot Östermalmstorg och efter mycket om och men så kom jag faktiskt hem.

Jättetrevlig kväll men maten innehöll så mycket vitlök igår att jag undrar om jag någonsin kommer få bort det. Så utgången ikväll blir rolig.

Nu blir det frukost och välja kläder för kvällen.
Vi ses ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0