Fyllesms

Jag tog fram mobilen. Smset var redan färdigformulerat i mitt huvud. Jag skrev in det utan svårigheter i mobilen.
Detta var inget fyllesms, även om jag hade druckit några glas. Men jag tyckte det här var en bra idé.
Även om jag kanske inte tyckte det i början av den här dagen, så tyckte jag att det nu kändes smart.

Jag funderade över det en sista gång och kom fram till att jag inte skrev något pinsamt utan mer tog upp kontakten med en jag inte sett på väldigt länge.

Försökte klicka på Sänd knappen men missade.

Försökte igen men missade även då.

På tredje försöket gick det.

Jag fick svar och jag fick det svaret jag ville ha.

Dagen efter vaknade jag och tänkte: Varför smsade jag honom? Det var väl ingen bra idé. Det hade ju runnit ut i sanden och nu tar jag upp det igen? Varför?

Det var alltså ett fyllesms ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0