Sista Söder

Jag var ute på lördagen förra helgen som jag tidigare nämnt.
Gick med på att gå till Söder. Okej det var till och med lite min idé.

Jag kände att det kanske är dags att jag slutar vara så instängd på Stureplan.
Vissa menar att jag är det alltså.

Jag föreslog förfest på Snaps. Vi kom dit och det var en medelålder på 35 så vi ville inte vara kvar någon längre stund.
Vi tog oss till Malmen. Inte Malmö. Jag vet, otroligt förvirrande.

Drack en massa vin där. Jag fick för mig att stället var tomt, vilket visade sig vara motsatsen och efter ett tag drog vi vidare.
Gick till något ställe jag inte minns namnet på.
Sjukaste stället någonsin. Så konstigt folk.
Vi trivdes inte. Min kompis fick en ros, jag mötte två gentlemän vid toaletterna och sedan drog vi mot ett kebabhak.

Jag kommer aldrig mer gå ut på Söder.
Jag är och förblir alltid instängd i min bubbla på Stureplan.
Vi ses ute i morgon!
                                                                                                                                     På Stureplan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0