Tönt

Samtalet var egentligen inte speciellt intressant. Men man måste ge honom en chans.
Han var ändå ganska rolig.
Men vad var grejen med halsduken? Eller var det en rutig bordsduk som jag trodde från början?

Han sa att han ville utmana mig.
Jag älskar utmaningar!

Han tog mig åt sidan vilket jag tyckte var lite meningslöst, alla får höra enligt mig.

- Får jag kyssa dig?

Jag skrattade rakt ut. Länge. Var han seriös?
Oj han var visst det.

- Här tänkte jag vara en gentleman! sa han surt när jag aldrig slutade skratta.

Det var nog det töntigaste jag någonsin har hört faktiskt. Så jag sa det.
Sådant frågar man inte.

Så då gick han till handling i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0