Tillbaka

Ett litet sommaruppehåll. Nu är jag tillbaka.
Jag går ut som vanligt varje helg så det finns så mycket att berätta om. Historier från sommarens utgångar kommer.

I helgen var jag i alla fall på Spybar för sista gången. Jag har gett det så många chanser men det är inte kul där. Däremot är personalen trevlig och musiken bra eftersom att de spelar gamla låtar från typ 2004, men personerna som hänger där är inte roliga.

Helgen innan det var jag på Berns för sista gången.
Där är ingenting bra tror jag. Vakterna möjligen. Jag tackar för att jag alltid står på deras VIP lista, men förövrigt gillar jag inte det stället.

I helgen ska jag inte till någon av dom ställena. Jag ska till mitt absoluta favoritställe. Längesedan jag var där. Det kommer bli galet bra.
Vi ses ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0