BMW

Jag är ledsen att jag tackade nej till Collage i fredags och kallade det tråkigt. Hade jag inte gjort det hade jag inte sumpat en chans kanske och inte suttit och undrat idag om jag någonsin kommer att få se honom igen.

Min kompis kallade dom två killarna malplacerade på stället, precis som vi var. Vi fyra hade alltså allihopa valt fel förfestställe. Jag mindes det stället som bra? Men det har kanske ändrats.

DJn på Wokhouse är alltså inte bra.

Sedan drog vi till Ambassadeur och det var ju kul men eftersom att inte VIPen var öppen var det inte lika kul som det brukar.
Vi drack 47 procentiga (!) drinkar och hade kul.
Jackan fick jag ut den här gången utan några problem och på vägen hem somnade jag som vanligt.

Utgång nästa helg igen! Jag vet vilka jag vill träffa då i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0