Räcker det inte snart?

Hur många gånger ska Styrbord Babord behöva tippa innan den stängs av för evigt?
Förstår dom inte att den är en fara?

Vad är Styrbord Babord tänker alla som inte bor i Göteborg.
Jo Styrbord Babord är ett uteställe i Göteborg som äger rum på en vit båt som ligger nere vid Kungsportsplatsen.
Den är gammal med ett knarrande golv.

Folket som hänger där är lite mer estetiska och alternativa.
Gillar man Stureplan gillar man inte Styrbord Babord.
Men många tycker att det är ett jättebra ställe.

Jag har varit där en gång. Jag har min uppfattning. Jag var där en gång för mycket.

Men den borde inte få vara i bruk längre! Den fungerar inte som uteställe om den plötsligt tippar.
Och det är verkligen inte första gången.
Vem ska granska säkerheten?

Det kommer hända en olycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0