Alltid redo

Utgång varje helg. Det kan inte bli för mycket. Däremot är jag dålig på att sammanfatta det.
Jag är helt enkelt dålig på att driva denna utgångsblogg.
 
Men nu blir det ändring!
 
Det öppnade ett nytt uteställe i Stockholm för några helger sedan. Jag har inte varit där. Jag känner ingen som har varit där. Men jag har hört att dom håller hårt på sin åldersgräns på 23?
Kristall. Utvärdering om jag går dit någon gång.
 
Var på caféet för några helger sedan. Det var kul. Vimmelbilden som jag trodde att jag skulle lyckas undvika dök ändå upp på finest. Snälla bartenders och bra musik. Fast det stället är ändå bäst när det är varmt ute och man kan hänga i Vipen.
 
Längtar redan till helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0